rehab!



Det absolut roligaste som finns att göra
en Onsdagkväll
är att kolla på Celebrity rehab.

Dom gånger jag försökt sluta röka har inte varit
spännande
speciellt inte för folk i min närhet.
När mitt annars korta temperament som ständigt är på glöd
är som ett konstant vulkanutbrott.
För att inte snacka om när jag får trevliga veckan
och en miljon hormoner bubblar i min kropp,
och jag är jävlig som en 5-åring..
Hmm..

Men dom här stackarna ska sluta knarka & supa.
Känner mig lite som dom när dom får sina utbrott samtidigt som jag lider med dom..
Tycker faktiskt synd om dom fast dom valt de själva,
alla kan välja fel riktning i livet!
Spännande, givande & underhållande är det
hur sorgligt det egentligen är ..


Ses i dimman !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0