Joooorråå !



Det knackar lite svagt på dörren och jag smyger fram för att
försiktigt öppna dörren!
Där står två solbrända & fräkninga små killar..
Maja: Hej ?
Pojkar: Duuuu.. kolla där →
Maja: Nää men en tagge-kotte!
Pojkar: Jaa vi tänkte att vi skulle säga till eftersom ni har hund.
Maja: Men det va snällt av er :)
Pojkar: Aaa! Men berätta det för din mamma & pappa också!

Söta små barn trodde att jag också var ett barn!


Dagens första leénde ↑
Dagen andra↓

Öppnar den guldiga påsen från Angelica
och får syn på den charmigaste & finaste koppen jag sett..
Och den är min!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Tack sötnos <3 Ja känns så bra, nu på lördag är det redan halvtid, sjukt och det syns knappt, ser istället ut som att jag ätit några hamburgare för mycket hahaha men nu kommer det ju smälla till så sitter babybulan på plats :)

Kan tänka mig, längtar!!!!!

2011-07-09 @ 00:41:51
URL: http://jannicaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0