Jävla tvångstankar .. .



Ända sen jag var liten har jag och en barndomskompis
fått för oss att man får önska sig nått
när klockan slår "lika",
alltså när klockan är
11.11
22.22
00.00
Galet..
Aaa förmodligen!
Men det sitter iaf fortfarande i
och jag lyckas alltid kolla på klockan av nån konstig anledning när den slår 22.22,
självklart måste jag då önska mig nått.
Som yngre önskade jag mig alltid materiella saker,
det enda som spelade roll då.
Men idag törs jag inte önska mig annat än att alla nära&kära ska vara friska & lyckliga.
´Tänk om jag önskar mig mera pengar, stort hus & att få bo utomlands när kylan är ständig´
Skulle jag då kunna leva med mig själv om nån i min närhet blev sjuk ?
Konstigt nog så har denna tvångstanke blivit till en vana jag inte kan bortse ifrån.
Förmodligen funkar det inte att ens önskningar slår in på ett visst klockslag..
Men tänk om .. ?

Skjut mig ?




Kommentarer
Postat av: TIINA

22.22 är en tid jag brukar kolla på klockan dagligen... När jag var yngre och var i hop med en kille så var 22.22 en speciell tid för oss... Vi kysstets nämligen klockan 22.22....första gången. Sen hängde det liksom med. Och oftast när han frågade vad klockan var så var den 22.22.... Lustigt!

2011-07-16 @ 23:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0