Obeskrivlig kärlek till nån jag inte ens träffat !



Kom att tänka på graviditeten och att vi faktiskt ska
bli föräldrar till världens förmodligen
vackraste krabat!
På riktigt..



Fattade inte varför jag mådde så dåligt ?
Slutade fundera på det och accepterade att det var så helt enkelt..
Tills jag en dag kollade kalendern och upptäckte att
"trevliga veckan"
inte var i tid och att det faktiskt var en trevlig vecka.
Sprang till Apoteket
och köpte test..
Sekundrarna man skulle vänta innan testet läses av
kändes som en evighet och jag hann tänka en miljon tankar samtidigt!
ETT PLUS!
´Måste vara fel!
Jag kan inte vara gravid´
Smsar Mike som är på jobbet..
-Jag vet vad som är fel på mig.
Jag är gravid!

Varken han eller jag tror riktigt på de
utan konstaterar att det måste vara fel på testet,
så jag pallrar mig iväg ännu en gång till apoteket för att
köpa ett nytt test,
men denna gång ett annat märke !
Sveper litervis med vatten för att kunna
kissa 4ggr till.
Samma svar..
PLUS!

Tiden därefter är svart!
Allt känns overkligt
och jag känner mig inte ens gravid.
´Jag kanske inte är gravid iaf ?´

På min födelsedag får jag en blödning
och jag är övertygad om att
embryot ligger i blodet och simmar.
Blir jätte ledsen & kan inte sluta gråta.
Men så var inte fallet tack och lov.
Jag bär på en krigare !

Tiden går !
Och jag upplever underbara
känslor,
som inte går att beskriva !
Ultraljud
Första sparken
Hicka
Hjärtslagen

Sjävklart vet jag att allt konstigt på gott och ont
har med graviditeten och omställningen att göra..

Men inte förens nyss (!)
har jag verkligen fattat att jag ska bli mamma !
MAMMA !
De är en sjuk känsla..



KÄRLEK ♥





Kommentarer
Postat av: TIINA

Och du kommer att bli en av dom bästa! <3

2011-01-20 @ 16:19:47
Postat av: Anonym

Finns inget bättre än att vara mamma!!

2011-01-20 @ 18:01:07
Postat av: Emma

du kommer bli världens bästa mamma!

2011-01-20 @ 21:20:29
Postat av: Anna

kan inte förstå känslan, men den dagen kommer väl :) jag är helt 100 på att ni två kommer att bli helt underbara föräldrar till världens sötaste lilla bebis! :)

2011-01-20 @ 23:24:31
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: Anna

Som Tiina säger, du kommer bli en av dom bästa! <3

2011-01-21 @ 13:30:32
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0