Personligt rekord på 53 kg !




Ställer mina små fötter på vågen..
Kollar mest på nagellacket och funderar på om det behövs målas om eller
om jag klarar mig nån dag till,
tills jag försiktigt med ett öga i taget kollar på den vita vågen..
Och ser visaren !

Jag har slagit rekord !
Aldrig förr har jag vägt så mycket !

Så med mina "nya" linnen som jag fått
ärva av Mike
strosar jag runt med min Marilyn Monroe kopp
och bestämmer mig för att inte kasta Mike´s gamla kläder
utan skänka dom till bättre behövande !

..Det finns massor av folk ute i världen som behöver kläder..

Så veckans uppdrag är att fundera ut vart jag ska lämna kläderna ?

INGEN KAN GÖRA ALLT
MEN ALLA KAN GÖRA NÅTT !





Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha! Men lilla Maja då :)

När jag kom tillbaka från Alanya efter sommaren 2009 vägde jag 52 kg och var på gränsen till undernärd :P Och du slår viktrekord med 53? Hihi

Jag känner mig tyngre än någonsin nu ju :D

Fast jag är ju ungefär 10 cm längre än dig också så då kanske det är okey? :)

2011-01-17 @ 22:47:03
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: Maria

Men helt ärligt flicka lilla...hur fan kan man ens kommentera sin vikt när man är gravid.



Så tragiskt!

2011-01-18 @ 11:48:27
Postat av: Anna

Du kan vara tragisk....

2011-01-19 @ 19:09:21
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/
Postat av: Maja

Lilla Anna <3

2011-01-19 @ 20:03:02
Postat av: Anna

Får ju krupp på sånt där folk!

2011-01-19 @ 20:38:40
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0