Tapet-rivning och kladdkaka..



Gud skapade den 7:e dagen till en vilodag !
´Puuuh´
Tar en snabb titt i garderoben och bestämmer mig för att
slänga på mig mjukisar på alla delar av min kropp
eftersom snickarkläderna med alla coola fickor och saker lyser med sin
frånvaro.
Klampar in på Snöbärsvägen och hinner knappt hälsa innan jag har slängt
mig på knä för att riva golv.
Riva tapet, slipa, spackla..
stod next på schemat
och jag känner mig pappad till tusen.
Blir upp i varv och vill inte sluta när det är dags för
middag på Vargstigen,
men bestämmer mig för att mata odjuret i min mage iaf.
´Klokt val´
Mycket & god mat slängs in i munnen och det hela avslutas med
kladdkaka & Glass !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0