Scrapbooking !




För en vecka sen
satt jag och klickade runt på internet !
Och bestämde mig för att framkalla lite kort.
Klickade hem lite pyssel att dekorera fotona med
samt köpte kartongpapper att sätta det på.
Jag tänkte göra ett eget album.
Mycket roligare och finare att kolla i sen.
Men som vanligt när jag väntar på nått
så ska det ta 100 år.
Har nu väntat på det jävla pappret i en vecka !

Ivrig och hetsig som jag är
så kan jag inte vänta..
Utan måste börja dona lite fast inte allt kommit !
Slipa lite på mina ideér som
Charls Ingvar i Jönsonligan !
´Jag har en plan´

Klipper
flyttar runt
och provar mig fram hur jag ska lägga upp allt!

Mall:






Jag väntar på pappret som ett barn
som väntar på tomten eller påskharen !
Jag har till och med hunnit städat & tränat
för att jag ska kunna greja med det där sen
OM pappret behagar komma vill säga !

Snart kommer posten..


Kommentarer
Postat av: Gabbie

Ååh, saknar min Maja på strike.

Blir aldrig sig likt utan dig där,

och inte utan mina troll Linn & Lisa heller !!!!

2011-01-22 @ 00:55:53
Postat av: Maja

Nää och jag kommer aldrig få ett jobb där jag trivs så bra :) Best days of my life :)

2011-01-22 @ 09:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0