Ryggvärk & Ariel !



Kan inte somna för att det värker
så mycket i höfter och svank.
Somnar tillslut..
Men vaknar av ett fruktansvärt illamående och allt snurrar !
Måste springa upp och trycka upp allt innehåll från magen.
Somnar igen..
Tack & Lov !
Det största problemet när jag väl somnat
är att jag inte kan vända mig eller röra mig för att jag vaknar !
´Vad ska jag ta mig till ?´

Morgon & ryggvärk !
´YES !
Ännu en dag av smärta´
Slänger mig framför TVn
och myser ner mig under täcket med håret ståendes åt exakt
varje håll som finns !
Bläddrar igenom alla kanaler och får syn på
Ariel.
´Det var inte igår !´
Men däremot var det samma avsnitt som jag såg sist när jag var liten..
Hur stor är den sannorligheten ?

Tänk om jag kunde få vara Sjöjungfru för en dag !
Då skulle jag nog inte ha lika ont eftersom mycket av värken släpper i vatten !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0