Minisemestern lider mot sitt slut !



Möts upp av min egna sol
Katja
på stationen
och dagen känns redan underbar!
Till råga på allt får jag paket till
krypet också..
En urgullig body !

Vi slänger oss på bussen till landet där
våra föräldrar bor och myskalaset
kan börja.

Kaffemaraton
Onyttigheter och skratt.
Somnar med lite värk i rygg & höfter
brevid Anna.



Nydag
Nya äventyr !
Åker till City och får en känsla
av minnen och tankar.

Möter upp Johanna för en fika på
Cornetto !
Vackrare än någonsinn och med massa spännande
historier spenderar jag några timmar med
blondie !

Väl "hemma" hos mamma
blir det middag och mys framför TVn.



Minisemestern lider mot sitt slut
och jag är nöjd.
Avslutar det hela med det bästa..
Lisa !

SNART är jag där jag hör hemma..
I famnen på M ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0