Lottery Ticket..



Filmen vi kollade på handlade om en
kille
som fick för sig att spela
och satte in rätt nummer på raden
och kammade hem 370 miljoner dollar !

Där tappade jag bort mig..
För just där började jag själv att fundera
vad jag skulle göra med så mycket pengar !?
Självklart far tankarna runt i huvudet att jag skulle köpa
ett stort hus,
snygga bilar
och massa materiella saker (!)
´Men sen då ?´

Man blir väl inge lyckligare över det ?

Självklart skulle en stor del av pengarna läggas
på välgörenhet !

Tex skulle jag lägga jätte mycket pengar till att
rädda alla stackars djur som far illa i världen !

´Vad skulle du göra för 370 miljoner dollar?´
..Tål att tänkas på..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0