I fall in LOVE whit an alien..


Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha, satt just och läste din blogg när jag såg att du kommenterat min =)



Faderskapsintyg kan man skriva före eller efter man ska ha barn.

Det som är bra med att skriva det innan är att om man dör så får pappan barnet och all ersättning som han har rätt till. Annars måste dom gå igenom massor av jobbigt som man inte orkar OM något sånt hemskt nu skulle hända.

Och sen slipper man åka dit och skriva när barnet är fött. Då vill man ju vara hemma och njuta! =)



Fråga barnmorskan så får ni ett nummer att ringa. Tog oss 10 minuter där inne att skriva på=)



Jag har haft förvärkar sen i fredags, men dom ger sig inte och dom blir inte värre heller... Så antingen tycker jag att dom kan sluta eller så får det sätta igång! För jobbigt är det!

hur är det med dig?

Kraaam

2011-01-17 @ 14:12:47
URL: http://onkastanka.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej. Råka ramla in på din blogg när jag googlade, fick sen se några "kända" ansikten..

Är jättebra att skriva dessa papper innan.

Prova att ringa 0586-611 80, vi skrev papper hos Irené Sundberg tror ja...



Lycka till och grattis!!!

2011-01-17 @ 18:22:45
URL: http://marinastendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0