Damp hälsar på !



Idag vid lunchtid kom krypet´s säng..
Våran chokladbruna BRIO säng har äntligen kommit !
Jag sliter upp världens största kartong och möts
av 5 delar;
4 sidor & 1 underdel samt 12 skruvar !
Låter inte så svårt och borde inte heller vara det..
MEEN..
Självklart (!) hinner det bli fel nånstans mellan
skruv & svett.
När jag väl är klar och ska ställa mig på håll för att kolla på mitt underverk
så ser jag att BRIO loggan sitter upp och ner.
´Hur fan kan det vara möjligt ?´
Känner hur ilskan kryper sig på och hur jag vill sätta mig på golvet och slita mitt
hår i tusen bitar.
Mitt redan innan korta tålamod är så lågt nu att jag
får flera DAMP utbrott varje dag !
´Vad ska man göra med mig?´
Bestämmer mig i vilket fall som hellst för att skruva isär sängen och börja om..
´Gör om Gör rätt´
När jag har skruvat av sista skruven så faller givetvis sängen isär,
och ena sidan träffar sovrums dörren !

Grattis Maja !

Jag har redan gjort fula märken i sängen !
Fy fan va jag är bra..





Kommentarer
Postat av: Katja

Andas Maja, andas! ;) <3 <3

2011-01-03 @ 20:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0