HeartDay 2011..



Hjärtadagen
kunde inte börja bättre..
Vaknar av ljudet från kaffebryggaren och kliver upp.
Med grus i ögonen smyger jag ut i köket för att
kolla om jag verkligen hörde rätt.
Joorå..
Där står han,
killen i mitt liv !
I baröverkropp och med smörkniv & osthyvel i högsta högg,
för att göra frukost till oss !


Väntar på att jag ska få blommor,
då Mike redan försagt sig att det ska komma ett bud till mig !
Väntar ivrigt och rycker till varje gång någon rör sig i trappen..
Tillslut..
Roffar åt mig blommorna från killen på andra sidan dörren
och springer in med Kompis hack i häl
till köket för att slita upp pappret !
Med katt-fan hängandes i armen luktar jag på blommorna som doftar
gudomligt !

´Åhh tack´






Kommentarer
Postat av: Anna

Svar:

Man kan aldrig lita på att Muharrem minns sånt, han har verkligen världens sämsta minne :)

Men glad blev jag i alla fall ♥



Jag har haft en helt okey dag, är lite sjuk efter helgens vistelse i norr men annars så är det kanon :)



Längtar tills på lördag när vi ska jobba ihop men jag hoppas att vi ses tidigare än så :)



Massa Kramar!

2011-02-14 @ 22:42:29
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0