KUKSUGAR DAG !



2011-02-11:
Sveriges tråkigaste och längsta jävla skit dag!

Vaknar och håller på att kissa på mig som varje morgon,
springer upp för att stänka 2 droppar
och får samtidigt syn på vinterlandet som är tillbaka !
..´Heeej mitt vinterland..´
Redan där känns dagen svår att rädda !
Avbokar trippen till stan med Fia,
jag vill inte se några party-dresses eller ögonskuggor eftersom jag själv
är fet & tråkig och bara håller mig inne dygnet runt
och dels för att jag är en fara för andra människor när jag är ute och är på rent jävulshumör!

Tänker att jag istället borde göra det jag alltid gör..
Sitta framför den super spännande dator´n
och snoka och irritera mig på folk !
MEEEN..
Internet funkar inte !

´JAG BLIR GALEN´

Skriker, gråter & svär en aning innan jag bestämmer mig för
att lägga mig i sängen igen och vänta på att
jag ska få liggsår!

När jag vaknar igen är jag fortfarande på dåligt humör
inte lika känslig men mer ARG!
Gör ett tappert försök att följa med Mike att köpa ny tröja
och tvätta bilen !
INTE ETT DUGG KUL !

Försöker gå en promenad men eftersom jag bara är 120 cm lång så slutar
det med att jag och mitt ego tillslut kommer fram till att det
är lika bra att jag simmar fram !
JÄVLA SNÖ !

Min gamla gubbe somnar strax efter 22.00 och
katten lägger sig snällt brevid (!)

Återigen sitter jag ensam och undrar vad jag ska göra ?

John Blund tycks pippa alla utom mig så jag får väl vara uppe hela natten !

´Vilken härlig dag`



Kommentarer
Postat av: emelie

total skitfredag!

2011-02-12 @ 09:47:41
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0