SnöOväder !



Måste låsa ut katten ännu engång!
Vaknar några timmar senare av att hon skriker
högt och håller på att klösa sönder dörren!
Öppnar i tron på att
hon sett ett spöke eller är hungrig !
Hinner knappt öppna innan surpuppan
försiktigt går in i sovrummet och lägger sig i sängen och kollar på mig..
När jag med vänlig (!) röst säger ´heeeej´
och försöker klappa henne så flyttar hon på sig så jag inte ska nå henne,
sen går hon ut igen !
´Har jag sårat henne ?´

Lägenheten är inte stor nog för 2 sura pissmyror
så jag bestämmer mig för att gå ut i snöstormen en stund
och uträtta lite ärenden !
Springer runt i snön som en vind och avslutar mitt äventyr på Maxi med
snö över hela mig som lite fint droppar ner från mitt huvud,
ner över ansiktet så allt smink rinner iväg !
Ser ut som jag har lepra när jag tillslut är hemma igen.
Och inte möts jag av en glad Kompis i hallen heller !



TV dag idag !


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar:

Hahaha! :)

Nej, det var sista gången jag läste de bloggarna i alla fall..



Det hoppas jag med vännen! :)



Ja nu jäklar måste vi ta oss ut och gå lite,

bara det kan sluta snöa någon gång??

JA JAG VET!! Äntligen! :)

Perfekt att det är min sista natt på jobbet också <3



& du, ta det försiktigt med lilla magen nu.

Var nere på stan förut en sväng och det var ju halkigt som bara den med all slask :/

2011-02-10 @ 14:21:23
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: emelie

varit ute totalt 25 min idag - HATE THIS!

2011-02-10 @ 16:39:09
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0