Saturday Night !



Lördag och mot Västerås !
Träffa min familj och tanka på med ny energi så jag klarar
mig litet tag till !


Och kvällen till natten spenderade jag bakom baren
med Clas.
Tema:
 Mjölkdrinkar!
Med magen ståendes rakt ut och problem med att nå bardisken
och mjölk överallt hinner jag naturligtvis
få några utbrott under mitt korta arbetspass.
Jag slutar aldrig förvånas över hur folk & fä kan bete sig (!)

-15 Grader och massa snö strax efter kl 02.00
möts jag upp av en mycket snygg och lite halv lullig varelse som
jag tar med mig hem ♥

Mike: Vart är din stafett ?
Maja: Va fan snackar du om ?
Mike: Aaaa men alla mammor i Norden tävlar i stafett!
Maja: Hahaha ok!
Mike: Jaaa ! Men vad heter din då ?
Maja: Jag fattar ingenting!
(Får inge mer klartecken av vad han pratar om!
Han avslutar samtalet med att säga:
Ungefär runt kl 14.00 eller 14.08 ! )

Sen vaknar han till liv och ligger och skrattar åt sig själv !

Maja ♥ Mike





Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha!! vad är klockan maja? xD

Mike är en stjärna när han dricker!

2011-02-14 @ 11:49:24
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0