My Saturday !



Klockan ringer tidigt
på Lördagsmorgonen
och jag beger mig på Loppis
med Fia & Siv !
Till och med där skulle jag kunnat göra av med massa pengar
men jag höll mig och små shoppade bara lite..
Tex fick jag med mig en jätte gammal åkpåse!
Så cool..



Sen blev det ett bar-pass
på Nightshift!
Sista natten med Anna ♥
Alltid kul att jobba med virvelvinden själv men samtidigt sorgligt !

Världens bästa hämtar mig utanför jobbet
och vi beger oss hem och somnar
tätt intill varandra !

My Saturday!



Kommentarer
Postat av: Anna

Alltid kul att jobba med dig också vännen ♥

Det var inte sista gången hoppas jag!



2011-02-21 @ 00:15:53
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0