FK !



Ringer till Försäkringskassan
ihopp om att få prata
med nån..
Börjar med att lyssna på världens tråkigaste röst som
berättar för mig att jag är placerad i kö..
Plats 178 (!)
Äter aprikoskräm,
pillar mig under naglarna och kollar facebook sålänge,
tills gubbrösten efter 20 minuter berättar att jag är på plats
80 nånting !
´Äre ett skämt ?
Äre nu nån idiot med dold kamera ska hoppa fram och suprisa mig
och fånga mitt högröda ansikte ?´
Tiden har stannat och jag somnar till,
vaknar av mitt eget ´sista rycket´
samt lite dreggel som åkt ut på min kind .

Tillslut hör jag ett pip..
´Yes !
Jag har kommit fram !
Det finns personal som jobbar på Försäkringskassan´

Hallå ?
Hallå ?

Slänger en blick på min trötta mobil och
upptäcker att
pipet inte var en välkommen fram pip
utan att samtalet har brytits !!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!



Kommentarer
Postat av: emelie

försäkringskassan suger lika mkt kuk som jenna jameson!

2011-02-17 @ 18:16:33
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Veronica

HAHAHAHAHA! Inte mening att skratta åt dig, men du skriver så otroligt roligt :P

Hoppas du får tag i dom jäklarna =)

2011-02-18 @ 11:41:27
URL: http://onkastanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0