Aprikoskräm & Glashuset



Av nån konstig anledning har jag fått noja på
kräm..
Aprikoskräm
Jordgubbskräm
Det är mitt godis !

Så fort jag tagit sista skeden med kräm
så längtar jag till
nästa gång jag ska få äta !

Samtidigt har några andra i huset fått noja på annat !
Kompis har blivit besatt av kalkon och äter det
som om det vore hennes sista måltid.
Hon låter som en bakfull Maja,
äter tills hon sätter i halsen,
gör lite ljud och fortsätter moffa i sig lite till.

Och karl´n i huset är galen i
BB Glashuset !
Sitter för sig själv i soffan och skrattar högt
åt Gurkan !

Jag blir helt varm & pirrig i kroppen när jag ser
Mike sitta och skratta !
´Vilket leénde´



Idag är det Onsdag !
Vilket betyder att vi kommit ännu en vecka framåt..
Idag når vi vecka 33 !
Krypet
Karate Kid
Big Foot
Pissmyran
kommer till oss om 7 veckor..

Kärt barn har många namn !







Kommentarer
Postat av: emelie

gurkan är ju grym ;d

2011-02-23 @ 08:21:48
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0