2011-02-02




Händelserik Onsdag kan man säga !

Börjar dagen med att fixa till mina korallfärgade naglar och
sätta på mig mina stora ring från Indiska !
´Idag är jag oslagbar´
Vi beger oss till Swedbank och intar mötet som var bokat klocka 10.00.
Allt går enligt våra planer och
VI SKA KÖPA EN NY BIL !

Sedan var det dags för promenad med A !
Skvaller, Skratt & Power Walk !
Äälskar´t..

Det var dagens braiga saker !
Sen kommer en del som jag inte riktigt förstog varför..

Ligger i soffan och kollar på
Livet på BB !
Det var dumt av mig..
Hinner inte kolla många minuter innan jag känner paniken ta över
och svetten börjar rinna !
JAG VILL INTE SPRICKA FRÅN YSTAD TILL HAPARANDA!
Blir livrädd av tanken på förlossning
och kan inte ens försöka tänka klart längre..
Min hjärna har låst sig !
´Herre Guuud ! Vad ska jag göra nu dåå?´

Oooj !
Undra vad som komma skall.. ?





Blir stressad av tanken..
Bebis bilr stressad av mig..
Jag blir stressad av min stressade bebis..

YES!


Kommentarer
Postat av: emelie

hey tuttar! ;:D

2011-02-08 @ 12:09:37
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0