snart nytt år



Ligger i sängen och klockan har precis slagit fyra nånting,
då normala människor väljer att sova om
tillfälle finns.
Inte jag (!)
Ligger och vrider och vänder mig hundra varv,
funderar på vad jag ska blogga om,
vad jag ska ha på mig på dagen,
vad jag ska träna & hur gott det vore med kaffe .

Dagarna springer förbi och jag får mycket gjort-
familj & vänner har tankat på min energi, shoppat massa roligt, restaurangbesök & fikbesök,
maratonlöpning med nya vagnen.
´Effektivt att vara Maja´

Massor kvar att bocka av på listan innan det blir 2012 för mig,
och ännu mer att titta tillbaka på under det som varit detta 2011♥


















Helt klart det bästa året jag gått igenom i mitt korta liv,
närmare bestämt 20 åriga liv,
eller ?

Lyllos mig som har världens bästa familj & vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0