TT

T-day:
Ett besök hos solariet på Colluseum- Long time no see.
Efterlängtad & saknad gammal vän.
Kan ju inte påstå att min kropp blev nå brunare men psyket mår bättre.
Mike: Äre du som är Red Onion ?
Med en kropp blek som snön på marken utan hundkisset i,
smala tandpetar-armar,
rynkor i pannan och två hårstrån på huvudet känner jag mig som
Gollum i sagan om ringen.

Har ju förstås inte lika stora & blåa ögon som min
lika-som-bär kompis,
själv sitter jag med två bruna.
T-day ToDay och sista träningsdagen innan
vi ska fira våran kära vän
Jesu-födelse dagen.
´Hur många tankar går till J under självaste julafton ?´
Det ska hinnas öppnas paket till en förbannelse,
äta så mycket att magen står ut flera centimeter och man får passa sig att gå utanför dörren
så inte ryktet går:
´Såg ni magen ? Hon måste vara gravid !´
Och mellan snören, papper & korvar ska det självklart hinnas tuggas godis, prata-umgås
och skrapa lotter ihopp om att kanske bli miljonär .
Seeeen..
Kanske det hinns med en liten tanke till den store J innan klockan slår midnatt och Cinderella-time
slår in,
Kankse..
Eller nää !

2 dagar kvar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0