Vem behöver sömn ?



Längst upp på hyllan i garderoben ligger en stor väsksamling,
som sparats och byggts på under
flera år.
Flesta köpt på rea,
mest för att må bättre över att köpa ä n n u en väska.
Och där ligger dom säkert,
dom kommer inte ner & jag kommer inte upp.
Enklaste är ju givetvis att använda det som ligger framme,
right ?
Idetta fall svarta Adidas..full med blöjor-servetter-sked-näsdukar-handduk-napp.
Så dom svarta gamla välanvända reebook skorna som tagit mig fram på gym, i spåret & bakom baren
slängs fint ner i väskan,
på allting som redan ligger då jag inte orkar rensa ur den.
Alltså går jag med skötväskan med skor i till jobbet,
håret i knut så som gamla agda har när hon lägger sig på natten så inte håret blir ruffsigt
och som pricken över i´et finns ett par pärlor i mina små öron-
just för att få in den rätta känslan..
GAMMAL TANT !

JobbDrinkarIsFruktÖlVinCiderFolk

Efter 6 timmar är jag återigen hemma,
nu lite tröttare än innan.
Hinner knappt stänga dörren förens Milo vaknar och ska ha välling.
´Yeeeey´
SEN lägger jag ner mitt huvud på kudden och tanken var att få sova lite.
Blundar-öppnar ögonen- ger Milo nappen
Blundar
-öpnnar ena ögat- ger Milo nappen
Tvär blundar- blundar fortfarande- ger Milo nappen
Sliter upp ögonen- Tvär öppna ögon- Trycker in nappjäveln i munnen på Milo
Får en skalle på pannan
och lägger mig längst ut på kanten av sängen med pulserande skalle så
Kung Milo får plats att ligga raklång över hela sängen och leka virvelvinden som han
så gärna vill göra sisådär 7 på morgonen.
7 PÅ MORGONEN !!
Tanken:
Att lägga mig i spjälsängen på 120cm,
vika in smalben & trycka upp fötterna i varsitt hål och få två flugor i en smäll.
Uppvikt & uppstoppat lär jag bli 120 cm nånstans !

Jag & Vilddjuret går upp klockan 8.00.
Sammanfattning:
På 4 fucking värdefulla sovtimmar har jag gett välling, blivit väckt minst 6 gånger
och fått en skalle i ansiktet I G E N !

Tur att det är Kingen-Kärleken-Ögonstenen-Världens bästa barn som håller mig vaken
så jag inte behöver bryta ihop av att det är sopbilen eller plogbilen som håller mig vaken-
Världens finaste♥ får lov att hålla nervvraks mamman vaken !

Tonight show :
Julbord med fina vänner & ett glas VIN.



♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha va skön du är!! :))

2011-12-17 @ 23:39:50
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0