crazy



Barnkanalen i vardagsrummet en Söndag förmiddag..
Brukar för det mesta inte titta eller lyssna så noga på barnkanalens alla
barnprogram
men ibland fastnar man.
Men sen är det ju så att hjärnan är som ett isberg,
man är bara medveten om 10% ,
resten är under ytan & omedvetet,
så vem vet vad som gömmer sig där-
barnprogram med dryga ljud och galna låtar
vilket skulle kunna vara en förklaring till varför man är som man är !
Hur som hellst så var det nått tecknat barnprogram om hästar på TVn,
handlingen var bantning eller rättare sagt svälting (!)
Ena häst-fan var lite större än dom andra och ansågs inte lika bra,
så hon fick mindre mat än dom andra men gick fortfarande inte ner i vikt så
tillslut började hon svälta sig själv och gömde sin mat (!!?)
JA JÄVLAR VA BRA BUDSKAP TILL SMÅ BARN !
Så sjukt och frustrerande,
men det är ju tydligen en sån värld vi lever i .
Hemskt !

Vi slutar titta & gör annat,
Söndagen går fort och nu sitter jag här en Måndag förmiddag.
Denna morgon gick i sovmorgonens tecken,
min tappra lilla prins låg och andades djupt och avslappnat brevid mig ända till 9.20.
LYX !



Kommentarer
Postat av: Marina

ÅH! jag såg också det där! och Ella snappar ju upp allt.. "varför äter inte hästen mamma? är hästen sjuk?" nää fy farao så dumt.., vart tog bumbibjörnarna, Jem and the holograms, Denver, Krambjörnarna och little ponny vägen?

2011-12-12 @ 11:29:40
URL: http://marinastendahl.blogg.se/
Postat av: Anna

Men det kan va det sjukaste jag hört! Vem har godkänt nå dylikt!! Saknar ord!

2011-12-15 @ 12:59:41
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0