T-day again



Killarna sover sött i det mörka sovrummet
medans jag redan hunnit med träning
och grundat med protein.
Kaffekoppen väntar tills det är dags att måla på ett face..
Om det nu är nån idé ?
Kanske Dagmar tar mitt face & ruffsar till mig i håret ?
Idag är jag barnledig och beger mig till Karlstad med Mia,
dels för att leta efter solen som alltid skiner i Karlstad,
right ?
Och dels för att jag har bokat tid på kliniken igen,
dags att fylla ut läpparna igen.
Denna gång är jag inge nervös faktiskt,
känner mig som en stolt 5åring som klarar av tandläkaren.
Så idag kanske jag ska gå in själv i rummet med den fina & rara sköterskan ?
Ska inte vara för stöddig nu,
vem vet,
jag kanske hinner skita på mig i bilen dit eller kräkas utranför när vi är framme ?

Nåväl..
Den som väntar på nå gott ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0