smått & gott

Behöver jag säga W Harrys 21.00-03.00 samt 19.00-03.00 ?
Efter två roliga pass tog helgen slut & jag förvandlas från bartender till småbarns mamma igen,
älskart !
Älskar omväxlingen,
jag är övertygad om att ja blir en bättre mamma av att få komma ut och träffa folk
att få vara utan Lilleman
att få sakna honom,
vilket jag gör massor varje sekund vi inte är med varandra.
Nyttigt !
Ett tips till alla mammor !
Söndag- Andra advent :
Sovmorgon-Mr M lagade lunch (!) till mig-Bad tillsamans-somna framför film.
Vissa har det bra- Jag tar åt mig och njuter.
Veckans första dag och mina tankar är med min barndomsvän/dåre/demon-ANNA♥
TräningPromenadStädning





Kommentarer
Postat av: Anna/dåre/demon/barndomsvän

Tack, dina tankar behövs verkligen idag! Jag är så orolig så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Slog på lite Melissa och bara andas för en stund och flyr verkligheten. För det är orättvist att liten ska behöva ha det såhär innan han ens har kommit.<3

2011-12-05 @ 11:31:46
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0