Jag ser de snöar ..


Häften på Facebook:
Det snöar (!)
Andra halvan:
Måste alla skriva att det snöar? (!)
Asså det slår aldrig fel.
Eftersom snön verkar ligga kvar på marken så tänkte jag passa på
att kasta ner Liten i sin pulka
med den bruna manchester åkpåsen med ludd på insidan,
så retro & snyggt !
´Undra om Liten kommer älska att åka pulka ? ´
Längtar tills jag får se hans min,
kna knappt hålla mig.
´Som ett barn på julafton`
Massa bilder ska tas med min födelsedagspresent som
på senare tid bara bor i skåpet ovanför min bästa vän kaffebryggaren & den svarta mickron.






Kommentarer
Postat av: Jannica

Dom åkpåsarna är så fina, budade på en på Tradera förut, ska ha en sån jag med när lillan blir större :)

2011-12-08 @ 09:22:52
URL: http://jannicaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0