Inte ett dugg stressad snarare tvärtom



Tiden rusar iväg och i helgen är det jul..
Mat-godis-Nära&Kära♥
Förstår inte vart min tid tar vägen,
jag julstressar ju inte ens.
Inte ett dugg,
vi är bortbjudna hela julen.

Idag sålde vi Milos snygga Cresentvagn och jag är lite trasig i hjärtat faktiskt,
älskar den vagnen..
Men ska man ha nytt måste man sälja gammalt,
right ?
Får liksom inte plats med tre vagnar så prioritering blir ledande ordet.
Hatar att behöva välja, vill ha alla.
Men nu blev nån annan blivande mamma lycklig.
På Fredag hämtar vi den andra vagnen,
som jag ska lära mig att älska lika mycket,
utseéndet är superb♥
så lär inte bli problem.
Men tänk om jag har nån slags barnvagnssjukdom ?
Tänk om jag inte blir nöjd och måste köpa ännu en vagn för att lura
mig själv att jag kommer bli nöjd ?
kan man bli nöjd ?


Igår: Milo fick sin 5e tand
Idag: Älsklingsvagnen byter adress
Imorgon: Sista ensama mamma-milo myset sen är PappaBjörn ledig med oss♥
Fredag: Ny vagn till B-gatan
Lördag: Hedström fam. träff
Söndag: Västerås fam.träff








Kommentarer
Postat av: emelie

ha en fin julhelg maja! :D

2011-12-22 @ 12:14:52
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0