dagen före



Idag bestämde sig jag & Kung Milo för att fånga dagen strax efter 7.00,
måste vara för att han är så ivrig inför julen och inte kan sova ?
Kan ju inbilla mig det iallafall,
så känns det bättre eftersom det inte kommer hända igen förens nästa jul,
visst ?
Så hade det varit i min bubbla- den förvrängda & fantasifyllda bubblan,
dit jag rymmer när jag vill att nått ska vara på mitt sätt.
Spännande att få vara med i inspelningen till Ronja Rövardotter
och scenen när hon & Birk springer runt i skogen i tjock dimma-
för visst är det väl inte på riktigt som det är helt dimmigt och grått utanför
mitt julpyntade fönster ?
I min bubbla är det snö på marken, snögubbar och barn som åker pulka i backen med fina
pippitröjor och långa sjalar.
?
Nog fantiserat och åter till verkligheten
-
en miljon i räkningar ungefär,
shopping lite här & där-
så idag åker den stora korsringen på över höger ring- & långfinger,
för idag kommer jag nog få slå mig fram om jag ska komma fram..
Fram med min nya barnvagn- YEEEYY !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0