Christmas ev..

Dagen jag väntat på kom till slut !
Vaknar upp i vetskap att det verkligen är dags för Kung Milos första jul.
Ingen är vaken och jag längtar tills min familj ska vakna och fånga dagen med mig, slutligen vaknar killarna och Lilleman får öppna första paketet i sängen, sliter-drar-leker ! Lycka !
Lockar hår- provar kläder- byter ringar ..
JA DET ÄR SANT !!
Vi har förlovat oss.
Helt underbart att förlova sig med världens finaste & snällaste människa,
Den snygga killen som ger pirr i magen,
Killen som ger mig trygghet,
Min stora kärlek & pappan till mitt barn !!

Lunch hos Mr M's mormor- Kvällsgröt på Vargstigen !

Vad mer kan man förvänta sig ?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj! va roligt, stort stort mega grattis till er :)

2011-12-25 @ 09:56:45
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Karin

Stort stort grattis igen! <3

2011-12-25 @ 14:13:43
URL: http://www.karinssnurriga.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0