20-år, framsätet i bilen & massa kalorier



I Lördags fick jag några tidiga presenter av familjen H.
* GuldHjärta på en lång kedja
* Guld Klocka med brunt armband
* Svarta Höga jeans
Och självklart skulle presenterna pryda min kropp när vi
på Söndagen skulle till Västerås på kalas.
Oavsett om man vill verka vuxen och orörd så är det omöjligt,
för jag älskar paket,
that´s true!

Träffa familj, släkt & barndomsvänner ♥
Äppelkaka med vaniljsås & Glass, Ballerina choko & tårta..
Livet har sina goda stunder ..




På vägen hem kände jag mig som 15 år igen,
det kändes nästan som jag gjorde nått olagligt eller förbjudet.

Milo somande i samma sekund som vi öppnade bildörren..
Så jag fick sitta fram,
vilken grej.
Woohoo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0