Our History.. Day 1 !



Den efterlängtade dagen när vi äntligen skulle få åka till Cypern
dök plötsligt upp i almanackan
och pacakde iväg oss och begav oss till flygplatsen.
´Flyga med bebis, vilken hit.. eller ?´
Trångt, svettigt & mittemellan Micke med Milo i knät och en svettig ful gubbe på andra sidan.
Svett svett svett !

Men tanken på att vi skulle befinna oss vid vatten & sol några timmar senare
gjorde att de plötsligt inte gjorde nått att vi satt trångt.

4 extremt långa timmar senare var vi äntligen framme i Larnacka
och skulle bara åka bussen i 45 minuter för att nå vårat mål..
AYIA NAPA !

Hurra ...

Väl framme checkar vi in och går trötta mot våra rum/lägenheter.
M & K blir välkomnade av en kackerlacka,
och gissa vad jag inbillade mig att jag hörde hela natten?
Vad besökte mina drömmar ?
En låång natt framför oss ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0