Favorit i repris ..



Det är helt fantastiskt va smart min katt är,
lär man sig inte första gången ?
Åter igen har hon vält blommorna på bordet och det blir massa vatten överallt.
´Är det så svårt att låta bli? ´
Börjar dagen runt 09.00 med att åter igen desperat torka.. åå torka!
´Gooo morgon´
En sån liten grej kan göra att det brinner i huvudet på mig,
det blir jobb & hets direkt när jag slagit upp ögonen..
Sen är dagen igång !
Hej å Hå.
Tänk att få en lugn & fin morgon nångång med ett glas juice i handen
tittandes ut för fönstret på nån fin utsikt,
som det alltid är på TV reklamerna.
Finns det såna mornar eller är det nått man ska slänga i facket där det står "overkligt" ?

Eftersom det är helg,
och det givetvis ska firas
så väljer jag att låsas att detta inte hänt.
Utan min fina morgon börjar NU..
Bad-Hårvård-Kaffe..
´Vilken härlig dag
Nanananana´




Carpe diem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0