Att man inte lär sig !



´Vad i hela världen får mig att tro att jag kan data?´
Grejar och donar med bloggen,
vill inte ha den header som jag hade
eftersom jag inte är blond i håret längre.
Läser, kollar film & försöker tänka hur jag ska gå till väga för att få in en ny bild.
´Fattar inget,
men har fått lära mig att man alltid ska försöka ändå´
Fattar inte ens vad jag trycker på men leker lite hacker
och hoppas på det bästa.
Men hur fan kom den gamla headern upp & varför är den helt mongo ?
Känner paniken och inser att jag inte ska greja med sånt jag inte förstår mig på.
Ringer Anna & ber henne hjälpa mig!
Självklart ska hon göra det
och jag känner mig lättad!
Tills dess blir bloggen tråkig!
 


Promenad i regnet- Matfantasin i botten- Träning..
Betyder det att jag får köpa mat idag?
Eller ska min andra hälft få leka master chef ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0