Weird




Varför kommer jag bara ihåg dom konstiga & dumma drömmarna ?
Varför kan jag komma in i samma
störda dröm om jag vaknar och somnar om igen,
och inte komma in i samma dröm om det är nå bra ?

1.
Första drömmen som besökte mig för ett tag sen
och som gjorde att jag vaknade med
hjärtat i halsgropen
var att jag i drömmen hällde i mig 2 flaskor vin
och plötsligt när det slog till i huvudet och under fötterna så kom
jag på att jag ÄR GRAVID !
Vaknar panikslagen & svettig !

2.
Jag föder på BB,
skyndar mig att ge bebisen till min mormor (!)
Säger inget till nån och lotsas som inget hänt,
förens nån frågar varför jag inte är gravid och vart min bebis är ?
Får panik och vaknar av att de hugger i magen!

3.
Ser döda tjejer i min dröm,
som dyker upp lite här och var.
I drömmen är Mike med så jag frågar han hur det kan komma sig
att de är så många döda ?
Mike: Men de är ingen fara,
jag har dödat dom.
Jag brukar strypa tjejer !
..
Vaknar och är livrädd för killen som sover
brevid mig men somnar konstigt nog om!
Känner mig dummast i världen på morgonen när jag ska
berätta om vad jag drömt!

4.
Jag & Angelica
är ute på stan & driver runt,
vi åker i en rulltrappa och får syn på en tant som blöder i ansiktet !
När vi åker trappan åt andra hållet för att hjälpa
tanten så är det en kille där med samma mask i ansiktet som
han i saw-filmerna!
Springer för livet med Angelica hand i hand!
Vaknar och kommer snabbt på att de är en töntig dröm !

Good Morgon !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0