Vattenkrig & kexmaraton




Lever på Mariekex och vatten !
Enda jag tänker på om dagarna,
hur många kex kan jag äta idag ?

Lägger mig på soffan för att inte störa Mike när jag bökar runt
som en galning i sängen.
Somnar efter mycket om och men..
Men vaknar av ett konstigt och lapande ljud..
Självklart är min Kompis också sugen på mitt vatten!
Hon trycker ner hela nosen i glaset och hennes tunga arbetar fortare än
virvelvinden som man alltid åkte på höstmarknaden som ung.
Vilken dåre !
Inte nog med det så ska hon försöka trycka ner nosen i mitt kexpaket,
upptäcker att de inte är lika lätt och bestämmer sig för att ta sin bajstass
och putta ner kexen på golvet istället (!)
Med kattbaciller i glaset & kexen på golvet
kan jag inte göra annat än att skratta
och sömnen är återigen borta !







Kommentarer
Postat av: emelie

får flashbacks av mariekex. när man var liten och var på badstranden med mamma.

mariekex & hallonsaft - jag vill vara barn igen.

2011-04-13 @ 10:17:24
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till bebisen!!!!=)

2011-04-14 @ 10:50:46
Postat av: rosita

Stort grattis till pojken:) Det är nu livet börjar:) ha det gott

2011-04-14 @ 22:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0