Life is a bitch





Idag är jag trött & trasig !
Vaknar 100 ggr inatt av att kroppen är så öm att jag knappt kan ligga ner.
När det väl är morgon
är jag inte ett dugg utvilad och det känns som jag ska svimma när jag reser mig
upp för att försöka pilla i mig en macka & lite juice.
Känns som det brinner i svanken
och arslet känns tungt och hängigt som en babianröv!

Jag längtar så fruktansvärt efter att kunna
knyta skorna, måla tånaglarna, gå i trappor utan att behöva lyfta magen
som väger minst ett ton.
Och det ska bli skönt att kunna raka smulan utan att behöva blöda
värre än en stucken gris !

Annars är det dumt att klaga och sprida negativ energi,
livet leker med min slanka kropp
och mitt starka psyke !

Hurra för regn så jag kan gräva ner mig under filten
med lite bättre samvete än annars !

Vilken härlig dag..
Nanananananana !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0