Jobba extra åt Arla kanske ? Milko ?




Mina innan små runda bröst,
är numera
stora hängande mjölkkannor !
Jobbigt när jag går upp tidigt på morgonen och springer in på toan för att
inte kissa på mig
och brösten börjar ta fart & gunga från sida till sida,
det är då min sovande hjärna måste reagera fort och lyfta upp huvudet pronto
för att inte knocka ut mig själv!
Sen kan jag slänga en å annan tanke på att jag kanske kommer att få
rulla in dom i kläderna så att dom ser ut att sitta någorlunda ovanför naveln !

`Vilka problem hon har
den där Maja´
Aaaa precis..
Har för mycket att fundera på under mammaledigheten som börjat
men bebisen som fortfarande lyser med sin frånvaro !
Ge mig mitt barn så jag får mer väsentliga saker att fundera på ,
Tack !






Kommentarer
Postat av: Emelie

"dina små runda bröst" are you kiddin? Dom var ju enorma

Innan bäbis flyttade in :o galning.

2011-04-08 @ 15:06:58
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hm, kanske är mer väentliga saker sen..

Men ändå lite udda saker, typ som varför bajset är sån färg, varför bebisen spyr sådär mycket/lite....osv.....:)

Men allt ont har ju något gott med sig, ni kommer ju få en supersöt bebis!!

2011-04-09 @ 12:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0