Sanning eller skrock ?




Någonstans mellan praktiken & vardagslivet
har jag blivit spådd!
Jag har aldrig blivit det förut och har bara
tänkt tanken på
"hur det går till"..
..En gammal överspacklad tant med knallrött hår
och massa katter som lägger sina magra fingrar & långa naglar
över en spåkula och berättar hur livet kommer sluta..
Så går det till i min fantasi!
Men i verkligeheten blev jag spådd med kort av en skit cool
och tatuerad tjej!
Korten berättade inte riktigt vad jag hade tänkt mig
utan nå mer spännande!
Tre kort lades upp på bordet,
dessa tre kort skulle representera mig
förr, nu & senare i livet!
Korten som kom upp om livet i förr & nu
visade att jag skulle ha haft nån slags känslighet över
övernaturliga saker!
Vilket jag aldrig upplevt tyvärr!
Men om jag skulle släppa på
"min rädsla"
så skulle jag kunna se eller
känna andra saker!
Jag tror stenhårt på sånt där !
Men fan så spännande !!
Det sista kortet som handlar om det kommande livet
lades upp på bordet och jag riktigt känner hur jag
stelnar till när jag kollar på kortet och får syn på
ett helsvart kort med texten:
INGENTING!
´Men guuuud ska jag dö nu?´
Läskigt..
Men..
Än så länge lever jag & jag kommer bli 100 år
så det är inget att oroa sig för!
Nått andra ska oroa sig för däremot är att jag kan läsa av andra människor!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0