Tvångshandlingar !



Putsa fönster,
byta blomkrukor
och beställt nya gardiner!
Jag är så redo för hösten och mörkret
och ser fram emot att pyssla lite med saker & ting i lägenheten
för att få den perfeka myskänslan.
´Jag är på god väg´
´Är det bara jag som aldrig blir klar med städning
och pyssel hemma?
Jag städar varje dag & vill alltid göra om hemma,
allt från att byta färg på ljusen till att möblera om´

Mike: Har du nån städ nojja eller ?

Och det är precis då tanken slår mig på att jag faktiskt måste
ha nån slags städmani eller nått.
Städar & putsar på allt jag ser!
Sjuk beteénde!
´Betyder det att jag är sjuk?´
Jag kanske lider av någon slags tvångs neuros !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0