Älska Hösten !



Vi sov med fönstret öppet inatt,
det var riktigt kyligt.
Så mysigt att gräva ner sig under täcket
och kramas.
Vaknade imorse av att jag hörde hur det blåste
ordentligt därute,
kollade ut och såg alla härliga färger på
löven blåsa runt i virvlar!
Kommer då såklart att tänka på
Poccahontas låten;
färger i en vind!
Nynnar försiktigt för mig i själv i huvudet
samtidigt som jag längtar tills kvällen kommer igen,
så jag får tända mina doftljus & dricka varm oboy med kompis i famnen.
Tänk bara på alla ursnygga sjalar man kan använda till
alla olika västar!
´Åhh härligt´
Jag har bestämt mig för att älska hösten,
inte minst den här speciella hösten !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0