Burken!



Idag har jag varit i örebro
på shoppingtur!
Hittade lite smått & gott,
så där lagom mycket saker för att må bra ett tag.
Som tur är så hade jag två kort idag,
både mitt & Mike´s..
Så jag fick en del fina kassar på min arm,
när jag strosade runt i city och kollade på den fina
utsikten vid slottet.
´Jag konstaterade att Örebro är en jätte fin stad´
Det egentliga uppdraget i dag var att köpa en present
till Patrik,
och jag lyckades även med det.
´Jag hade också velat fyllt år och haft mig som kompis,
jag är bra på att köpa presenter´
Tillslut börjar jag bli trött i benen och få kurr i magen så
jag börjar vandra åt bussen igen,
snurrar några varv och sen hittar jag rätt väg.
Vinden griper tag i mitt hår
och plötsligt har jag en mer rockig frisyr
´Känner mig rätt tuff´
Med en varmchoklad i handen och Lars Winnerbäck i lurarna
är jag mer än redo att åka hem till Kompis!

Jag köpte världens sötaste burk,
vet inte vad det är tänkt att ha i den egentligen men
jag hade tänkt att ha socker i den!
Jätte fint att duka fram när man får oväntat besök..







Kommentarer
Postat av: emelie

jag ska ut på lörd. lite maskerad blir de ju! ;D

hihi. jobbaru på nightshift eller harrys?

2010-10-28 @ 21:40:43
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: E

Vilken fantastisk söt tjej du är!

Jag blir så glad av att läsa allt du skriver :)

Jag vill bara ha mer mer mer..

2010-10-28 @ 23:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0