INNAN tuppen vaknar !





04.20 ;
 Vaknar av att jag måste på toa innan
jag får lakage som en gammal tant!
Sen var det bara att kliva upp eftersom att mina flirtkulor till ögon inte vill
blunda
utan stirra runt på absolut ingeting som en galen
tjackpundare!
Yr, ruffsig i håret och med Mike´s XL t-shirt
går jag med små, lätta
steg till köket för att brygga det absolut bästa
som finns..
MORGON KAFFE!
Tar tag i kannan för att försöka fylla vatten men får syn på
ett diskberg större än mount everest
och får panik!
Hatar när det är stökigt eller skitigt,
så jag skyndar mig att ta tag i disken och får
mig en dusch samtidigt.
´Tackar´

Tar tag i min Marilyn Monroe mugg,
med mer mjölk än kaffe i,
för att sätta mig i soffan & samla vuxen poäng framför
Nyheterna!

´Men det enda som finns på TVn är Nationalsången,
inte ens Nyheterna har vaknat´

God Morgon!





Kommentarer
Postat av: emelie

oh holy shit. hur orkar du :O jag tvärsomnar om efter en kiss och ett hejdå av jimmy kl sju! haha.

2010-10-22 @ 08:56:24
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: Räkan*

Haha du är knäpp min Maja,

var sjutton gör du vaken så tidigt?

2010-10-22 @ 11:13:23
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0