Tjejkväll Deluxe !



Efter ett långt & varmt bad igår kväll
får jag sms av Tina,
vi skriver lite fram & tillbaka..
Och kommer fram till att vi ska kolla på
Desperate Housewifes tillsamans!
´Va roligt med lite kvälls besök´
Ligger halvhjärtat i soffan 
när hon plingar på dörren,
flyger upp & sliter upp dörren åt henne..
Där står världens sötaste Tina med en stor
rosa presentpåse till mig!
´Åhh till mig?`
Jag blir glad som en liten barnrumpa
och sticker ner hela huvudet i påsen!
Gulleråttan (som Mike skulle uttryckt det)
hade lagt i mina favorit saker i påsen..
* Hallon Sorbet
* Citrusfrukter
*Te
Och en jätte söt bok,
inte vilken bok som hellst utan en dagbok !
´Åhh jag som älskar att skriva av mig,
det är så mycket lättare att ventilera & släppa
för att gå vidare´
Började fundera på om det var min födelsedag→ Nej.
Kanske julafton→Nej.
Kan det vara så att jag faktiskt gjort nå bra→Nej.
`Men då måste det vara för att jag är JAG´
Tackar Tina för en trevlig tjejkväll
framför TVn
och kryper till kojs!

Vaknar tidigt på Onsdag morgon,
fortfarande med ett leénde på läpparna
trots dåligt regnväder utanför mina
putsade fönster!
Det tackar vi Tina för !




Kommentarer
Postat av: emelie

svar: tack så jätte mkt maja! (A)..

2010-10-27 @ 10:09:55
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: TIINA

Vad mysigt! Jag vill oxå ha en "gottepåse" som bara är till mig...

2010-10-27 @ 10:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0