Mitten på veckan !



Idag är det Onsdag igen,
va veckorna går fort!
Det gör mig ingenting för då blir det jul fortare
sen sommar igen !
´Hejja Hejja´
Det finns minst 3 saker som är bra med den här dagen,
1. Jag ska äntligen få äta fetaost sallad!
´Älskart´
2. Jag har lyssnat på min terapi lista på Spotify hela dagen,
det är en lugn lista med gamla godingar!
´Tex Nothing comperes to you´
Mmm jag riktigt myser & ryser i hela kroppen när jag får lyssna
på den låten!
För helt plötsligt får jag upp massa minnen, bilder & dofter från
när jag var liten och lyssnade på den ♥
3. Vi ska på lägenhetsvisning idag kl 18.00.
´Jag längtar efter att äntligen få kolla på lägenheten
som jag har kollat på 100ggr på nätet´
Just det det finns minst 2 bra punkter till..
Den ena är att jag köpte lotter igår och vann 50 kr,
bytte in dom idag och har planerat att vinna miljoner idag ist!
Det andra braiga idag är att jag som vanligt har shoppat!!!
Jag har köpt en ny kaffeburk!
Den är jätte snygg !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0