Marmelad i stora lass !!



Igår helt plötsligt slog det mig;
att det var evigheter sen jag åt rostad macka med marmelad!
Vi åker och handlar och självklart åker en marmelad
burk med i korgen.
Jag lägger marmeladen lite under alla andra grejer så slipper
alla se att jag är en tjockis.
Kände mig nästan som en missbrukare av nått slag
som måste gömma undan grejer.
Väl hemma äter jag mer marmelad än macka !
´Guuud va gott´
Det riktigt vattnades i munnen när jag såg min färdiga & varma
macka ligga på tallriken framför mig.
Tar tag i mackan och bokstavligt talat trycker in den i munnen!
´Hej jag heter Maja och jag är missbrukare´
Så idag nr 2 i följd av marmelad ätande!
´Detta måste få ett slut´





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0