Jävulen i mitt sovrum !


Det var en gång..

En natt vaknade jag till,
vet inte varför
men vaknade bara till och började kolla runt mig.
Får syn på Mike,
som har ögonen lite halvöppna,
så man nästan bara ser ögonvitan på han.
´Hallå vaaaa fan göruu?´
Då stängde han sina ögon och vände sig om.
´Vare jävulen som var i han när han gjorde så där?´
För i nästa sekund så sov han ju.
Läskigt att han såg ut som flickan i exorcisten.
Antar att han sov iaf.
...
Imorse vaknade jag tidigare än Mike som vanligt,
jag går upp och gör allt i vanlig ordning,
Mata tigernkoka kaffe→Diska→Plocka & Dona..
Sätter på badvatten,
sen går jag in för att kolla om sömntutan har vaknat,
ikke!
Ska precis resa mig upp för att smyga ut igen,
då plötsligt..
Med en robotröst mumlar han nått.
´Vaaaaaa?´
Snooza 5 säger han tydligen med en hel robot-själ i sig och sätter
upp handen med alla 5 fingrar i ansiktet på mig !
´Okej han menar asså att han vill sova 5 minuter till´

Mycket underligt som händer när den karln sover,
jag blir mer & mer övertygad
om att det kanske finns en jävul i vårt sovrum.
Därför jag vaknar så tidigt,
den låter mig inte sova
och sen tar den sig in i Mike´s kropp och försöker ta över!
´Ahaa jag har löst det´



The Devil ↑


Kommentarer
Postat av: Veronica

Helt säker på att det var djävulen i honom som titta fram!

Erik gör likadant ibland.

Dom är besatta!!!!!

2010-11-09 @ 14:19:01
URL: http://onkastanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0