??



Om jag var 14 år & hemma själv;
* Jag hade sprungit runt naken med endast ett par tubsockor på mig,
hellst ett par förstora också så som bert har!
Och spelat luftgitarr & headbanga´t.
* Pratat i telefon,
ringt från en hemtelefon till en mobil och snackat i flera timmar,
liggandes i soffan på rygg med fötterna uppe i luften & svajandes som
stora havet !
* Förmodligen ätit upp allt godis i hela huset på engång.

Men..
Nu är jag inte 14 år längre och tycker inte att det är lika kul att
vara hemma själv,
eftersom jag är själv så ofta.
Så förmodligen blir det inget av de tre ovanstående alternativen!
´Men vaa fan ska man göra då ?´
 
Kanske sova ?
Eller kommer jag vakna kl mitt-i-natten imorgon då,
som alla mornar den här veckan ?

Hmm..
Ok !
Skottpeng på mig,
först vinner..
Skynda !!


Kommentarer
Postat av: Räkan*

Vilken stjärna du är ;)

Kom hit så kan vi springa runt i tubsockor tllsammans!

2010-10-24 @ 17:28:36
URL: http://honsomvillveta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0