Duracell!



Min helg börade redan i Torsdags
då jag åkte hem till Västerås igen
för att hälsa på nära & kära !
´Tog inte mer än 1 timme så var energin på topp igen´
Så då kan vi ju enkelt räka ut hur mycket energi jag har nu eftersom
jag stannade i 2 dagar!
´Kanske därför jag vaknade kl 06.00 imorse´
Kliver upp & börjar gå runt med dammsugaren samtidigt som
jag har psykiatriboken i andra handen
och försöker förstå vad jag läser & vad jag ska bli när jag blir stor,
fattar fortfarande noll.
Hetsar runt med min Marilyn Monroe kopp full med kaffe när jag
samtidigt försöker skura med mitt jätte väldoftande skurmedel,
Hetsar→spiller kaffe→skurar upp det→hetsar→spiller mer kaffe→
skurar igen
!
´Vilken stjärna jag är´ 
I vilket fall som hellst så är energin på topp idag,
och jag tackar alla inblandade för det !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0