Äre jul snart ??



Promenad i det blöta.. CHECK √
Följt av kockskola med min kattunge som alltid ska
vara runt mig vart jag än är & vad jag än gör!
Laga massa mat så Mike klarar sig
när jag åker till Västerås imorgon
 för att tanka
på med energi från tjejerna!
Sen var det dags för den läskiga tvättstugan igen!
´Snälla tomten!
Jag önskar mig en tvättmaskin till jul´

Jag har varit jätte snäll & skötit mig bra
enligt min egen mening..
Jag har inte önskat livet ur så många iaf!
Och appropå jul så har jag redan beställt julgardiner & julpynt,
och börjat fundera på vad jag ska köpa för julklappar !
´Den här julen kommer vara nått utöver det vanliga
det känner jag på mig´

Men en dag i taget..
Vi börjar med morgondagen som kommer att bestå av massa
skvaller, skratt & tårar med
Lisa & Madde !
Pyjamaspartyt blir hos Anna sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0